Badhuset/myskväll

Igår, en väldigt rolig dag. Började med att man klev upp halv elva, skulle ju till badhuset med moa, carro och karin halv ett, hahaha. Karins mamma kom och hämta oss och så åkte vi mot staden Etuna, wääääj. Vi relaxade, skönt, i bubbelpoolen och bastun, smet in som sjutton åringar, hehe. Vi var dessutom i vågorna och lekte, hahaha. Vid fyra gick vi därifrån och vårat tåg skulle gå sex, yääs. Så det blev donkis i två timmar, sa hejdå till carro som skulle till victor och så begav sig jag moa och karin till godisland och vidare till tåget. Jag och Karin hängde med sen hem till Moa, där det blev jäkligt många skratt och skrattanfall, hahahaha. Karin åkte hem och jag stannade ett tag till, till sena natten ;) Och ja, vad säger man? Du är så jävla knäpp, men jag älskar dig ändå mosi <3 Popcornattacken attacken liksom, HAHA. Men ja, kvällen var ju inte bara rolig, allt med nyårsfirandet sket sig ju. okej jag skulle ju visserligen inte med, men för moa och skit. inte virsbo och sen skulle det bli etuna men BLÄBLÄBLÄ, allt skiter sig, oooooooorka inte fira nyår tror jag iår =/

nu ska jag nog sova, även fast klockan är snart tolv ;)

/E.

image28
carro och karin på donkan<3
image29
mys hos moa med het klädprovning=)
image30
het sminkning hos mosi, haha=)

Kommentarer
Postat av: carro

wiiiiie :D

2008-01-03 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0