För Carro =)

Detta blogginlägg tillängnar jag Caroline Lundin.. Nej inte riktigt men hon är för tillfället min enda läsare (stolt) och hon har tvingat mig till att uppdatera min blogg, så nu kommer en efterlängtad uppdatering. Fast jag har ett problem, har verkligen ingen aning vad jag ska skriva om, hmm.. Mitt liv? Ja, det fortsätter väll som vanligt, segt, skönt och med nya händelser varje dag typ. Så, en snabb sammanfattning av mitt liv, haha. Mkt bra anser jag. Det enda som är lite överspeciellt just nu (som dessutom nästan är värt att skriva med i bloggen) är om gymnasiumet, för alla som vill veta;) jag har verkligen överpanik just nu, skitjobbigt. Det finns verkligen tjugofemtusen olika val att göra, ååh, och så många skolor och två städer och kompisval och ja! Allt! Det är verkligen jobbigt, skitjobbigt! Senaste som jag är inne på (just nu då) är sam på Eskil, men alla klagar på Eskil, säger att jag ska gå på Rekarne och dom som inte tycker Rekarne eller Eskil tycker Västerås och jag blir snart helt knäppt. En månad ungerfär nu tills valet ska vara klart, fan, läskigt. Typ min framtid avgörs. Och jag lovar, jag kommer få helpanik inför valet så jag kommer välja något knäppt och så kommer jag gå Bygg till slut. Alltså jag skulle inte bli förvånad. Ja och juste, man gör ju valet på internet iår, alltså med en maskin och man ska verkligen inte lita på maskiner, så jag kommer kanske välja Sam men det kommer bli fel i datorn och så kommer jag bli intagen till El och så kommer jag inte få byta och så måste jag gå där och så kommer jag få nån stöt av en kabel som jag har klippt av på fel ställe och så kommer jag dö!!!!!!!!! NEJ! Hela mitt nästa år kommer bli stört, HJÄLP MIG! Men nej nej nej, nu får jag inte tänka negativt. Fast det finns ju en risk att jag kommer in på rätt linje men klassen blir helt störd, jag bli mobbad för alla andra har skitsmå fötter (jag har jättestora) och så är det hej och välkommen till tre år i helvetet. FUCK! Jag tror att jag skiter i gymnasiumet, jag kommer inte orka gå där ändå, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Vill inte vill inte vill inte! Allt kommer skita sig, nej buhuuhuhuhuhuhu! Okej okej, positiva tankar. Det kanske blir datafel och jag måste gå på El, men tänk, det kan ju vara massa snygga killar där och så blir jag enda tjejen i klassen. Då får jag massa killkompisar, och jag gillar killkompisar bättre än tjejkompisar för tjejer är så jobbiga. Så det kanske inte blir så hemskt, kanske ska söka till El i första hand? Eller bygg, eller nått liknande. Nej men det kan jag ju inte göra! Visserligen, jag är uppväxt i pappas garage, men snacka om att jag kommer att komma efter i klassen! Oj, vad långsökt den här bloggen blev, ehe, får väll ta och avsluta nu, ska väll gå ut och läsa nån manual och elkablar, adjöss=)

/E.

Kommentarer
Postat av: carro

WIIIIIIIIIIIIE, äntligen! :D fortsätt såhär nu! :D(L)

2007-12-29 @ 19:14:26
Postat av: kusin

gå eskil =) jag vet inte heller vad jag ska gå =(

2007-12-30 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0