Skola.

Skola idag igen då, efter en jävligt seg helg, ändå ganska skön. Har slappat, kollat på film och smsat, duger helt klart åt mig x) helt okej i skolan, känns som om att jag fick mucket gjort fast jag säkert inte fick det, men men. Får väll se det senare, betyg snart ju, scaaaaaaaaaaaaary :S men jag tror att det kommer gå bra, har säkert sänkt mig i nått, höjt mig i nått också, så det är väll bra and bad ;) jag orkar faktiskt inte blogga, för inget speciellt har hänt, hehe(a) I want party soon, btw, någon som är on? =)))

SÅ SORRY B <3

/E.

image27

JAG SAKNAR JU DIG SÅ JÄVLA MYCKET, VARFÖR INTE SOM DÅ? <333

Kommentarer
Postat av: Rebecka

och jag är också ledsen för att det blev som det blev. Det löser sig, på något sätt! :)

2007-11-14 @ 00:18:53
URL: http://rsz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0