Tegelviken

Tegelviken. Tegelviken måste fan vara bäst i hela världen, jaha, massa med bönder och BLA BLA, what ever? Jag älskar Tegelviken och alla männiksor som är här, alla är så mysiga =)) Underbart att gå här, visst skolan är väll inte alltid kul, prov och grejs, men Tegelviken gör det lättare. Har miljoner minnen härifrån, kanske inte så konstigt, har gått på skolan i snart 10 år :O Underbart. Förra året, så jävla fucking bäst och jag lovar, det här året blir minst lika bra. Sista året på Tegelviken, fan mysko det låter, att aldrig mera gå där :O Lääääskigt... Ska till skolan i kväll, bara för att jag älskar den så mycket.... INTE! Nej men, det är nån sån här viken-kväll, alla parents kommer och stuffs, har bakat italienskt bröd nu, sånt där som fias mamma alltid bakar, vafan heter det? Iaf, det luktar gott :D

Nej, nu ska jag tvinga Elin att komma hit, adjööööö

/E.


Kommentarer
Postat av: neeeell

focaccia eller hur det stavas ;D

2007-11-08 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0