adjö eller nått.

god natt till alla som läser det här, yäj, för nu är klockan mycket och jag är tröttare än någonsin (a) . Är ändå inte på nått bra humör, sugigt i skolan, kul med disco i skolan imorrn (INTE) och i helgen så försvinner både becka och moa, men ja! vad kul, har inget att se fram emot. ska nog sova nu och hoppas att imorgon inte kommer, att jag får sova alltid, inte behöva bry sig för jag orkar verkligen inte, orkar inte orkar inte orkar inte. det är som om all energi bara försvinner ut ur mig hela tiden. blä, varför ska allt vara så jobbigt hela äckliga tiden?jag vill inte mer nu, allt känns så mörkt och jag... NEJ, det går inte mer nu, vill bort bort bort bort. vill inte sitta här och inte göra nått, jag vill bort. eller tillbaka, tillbaka till förra året, där perfektion var, inte nu. snacka om att jag vet vad sakna är nu, allt är bara hemskt,

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

---

varför finnas när man kan försvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0