at mormor's

har varit hos mormor hela dagen idag, ganska skönt att komma bort ett tag, för bort är det iaf. lycka till med att hitta nån som bor så lantligt som mormor och morfar gör x) men jag älskar att vara där, det är så hemma på nått sätt, så tryggt liksom. johan och josefine var också där , eller josef kom efter ett tag. jag hade med mig izor, jobbigt =) jag och josse gick ut med izor och madicken (mormors mysko pudel), haha, på en liten lantpromenad sådär :) SÅ KUL :D <3<3 . först gick vi genom någon skog typ, kom ut på någon väg (där äcklig gubbe med trädgårdssax var, han stirrade som om han trodde att han var den enda människan i världen och såg oss och upptäckte, att oj, det kanske fanns fler) och så såg vi en annan väg, en stor väg med bilar på (okej, stor är kanske att ta i, men det var en grusväg och det kunde kanske funka att ha möte på bägen, om ena bilen körde ner i diket så att säga). jag och josse (hundarna ville mest hem) ville till vägen, så vi gick däråt, men enda problemet var att det var , eehhh, ja ett litet fält i vägen, med lite sådär lagom högt gräs. tänk nu på att det regnade och var kallt och blött ute, men ändå ganska mysigt. men vi sket i fältet och sprang över det (hann med lite fotografering on the way) och när vi kom ut på den stoooora vägen, så var vi plaskblöta, byxorna hängde och vägde minst tjugokilo mer och bla bla. sen insåg jag den hemska grejen: vi måste ju tillbaka också, hahhaha :) men det gick bra, kom efter nån timma eller så till mormor igen, fick torra kläder på oss och sen lekte hon och jag lite med photoshop, mysigt <3 :) tack för en kul dag världens bästa kusin :D


image16
 
ÄLSKADE KUSIN <3<3<3<3 (gammal bild dock=)


/E.

Kommentarer
Postat av: kusin

jättekul dag emma :D
men kan du vara snäll och välja en annan bild , jag dör :O

2007-10-30 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0