bläää

 jag är verkligen inte på nått bra humör idag, blä orkar inget, vill bara sooooova, men nej då, det får man minnsan inte, farmor är här och ooooooooj vad trevlig man måste vara och BLÄ BLÄ BLÄ. Önskar att jag bara fick vara ifred, STÖR MIG INTE, skulle vilja sätta en sån där skylt runt halsen, en som där som man hade när man var liten på dörren till sitt rum: Stör inte. Eller: Knacka och vänta på svar. Och då skulle jag ALDRIG svara! bara vara där på mitt rum, bland alla kläder på golvet, ligga ner och inte göra nått alls. Nej, nu måste jag gå och vara äckligt social, vi ses om jag överlever.

Trevlig kväll igår iaf, skriver sen.

BAAAAAAAAAAAJS
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0