gårkvällen ;)

yäääj, jag behövde tydligen inte vara social för att jag var sur men då blev jag bara glad för att det är ju bra nyheter för mig ;)
Iaf, igår :

Jag, KJ och Fia skulle hem till Moa och glutta film, kulkulkul. Ja, först på eftermiddagen så bestämmer jag och mos att jag också ska vara med, det är ju bra, men framåt kvällen så säger mamma att vi skulle kolla på film hela familjen och grejs, och plus det så fick jag kalla fötter för att jag trodde inte att Ms.W skulle vilja ha mig där, men det gick ju bra. Men på något sätt så fick KÄJJEY reda på att jag inte skulle med så han ringde mig och tvingade mig att följa med, UTAN mat och allt och jag hade inte så mkt att säga, för att han fick på nått sätt fram att jag var tråkigt och alltid var hemma så jag, jaha. Men mest så ville nog kj ha nån att gå med till moa, haha, men sak samma, kul när han bryr sig :) Så typ tjugo över sju gick jag till kj, är där några minuter och kj går ut i nåttäckligtgaragemedspöken och hämtar sin cykel och så vandrar vi upp till tåget, hade glömt min cykel dit, hämtar cykel, men vi fortsätter att gå och prata, såå kul att prata med dig krööödel :) Där redde vi ut våra små problem mo andra och grejs, haha, nåra skratt där på köpet x) När vi kommer till moa så har inte miss soffsson kommit än, hon är seg och ville snåla moa på mat så hon var tvungen att äta hemma, eller nått :) iaf, vi tar fram kjs enormt goda soda stream grejs och bla bla :P fia kommer efter ett tag och haha, skolfoton och prat, prat, prat och skratt, haha. Ralf kommer också fram och får bjuda på lite underhållning x) HAHA, sen var det dags för popcorn, höjdpunkten, haha. och uppe i köket har moa spaghetti, grön dessutom och vad det leder till, det ni (: jahapps, sen äre filmtajjjjjjm, "skräck" som jag trodde var en inofficiell version av scary movie efter att vi hade sett på den, de tre andra rädda, jag skrattar igenom filmen, haha, rikigt dålig var den. Are you scared, skippa den ;) Men innan vi skulle kolla på film så behövde vi ju hjälp med ljudet av uffe, men han var lite tveksam då han hade hittat lite spaghetti i skon, hmm =/ MYSKO. HAHAHA, LIITE KUL :D
iaf, filmen tar slut och jag och kj varndrar hem, mkt kul kväll, tack för att ni finns, LOVE YOU <3 . Mera myskvällar (:

BAJDÅ

/E.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahaha ja det var en trevlig kväll det där:D Trots vissa spaghettiattentat;)
Fan va snäll jag är som kommenterar btw:D yey me!

2007-10-22 @ 20:05:37
URL: http://fiaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0