kväll,

Ytligare en dag som har passerat i mitt liv. Och inget har hänt. Träffade Becka och Moa ett tag men ändå. Vi gjorde ju inte så mycket, fast det var ju ändå kul att träffa er. Saknar er.

Jag fattar inte varför jag sitter här, bloggar om saker som är totalt ointressant. Eller varför jag har ett sådant där tvångsbeteende att jag måste ladda upp minst en bild om dagen på bilddagboken. Det är ju totalt onödigt. Men ändå så viktigt på något sätt. Jag har ju verkligen inget liv, sitta här vid datorn och göra inget. Lägga till några fler valkar och bli ännu fetare för att sedan (samtidigt som jag äter godis) klaga på hur fet jag är. Jag blir så trött på mig själv ibland. Eller på alla som säger fan vad fet jag är, eller något annat klagande och inte gör något åt det. Det är nog det som stör mig mest. Och det sorliga i det hela? Jag gör det hela tiden! Varför är jag aldrig glad över det jag har? Som till exempel en familj som finns där, världens bästa vänner som älskar mig, jag går i skolan och får lära mig saker, jag har en ny och modern mobil (trots det vill jag ha en ny), jag har ett hus, jag kan ta på mig nya kläder varje dag och för fan, jag kan äta mat när jag vill! Men så funkar inte människan, vi vill hela tiden ha mer och mer och mer och mer, nytt, nytt, nytt och ännu nyare. Smalare, smalare, smalare, anorexia. Vill ha, vill ha, vill ha!!! Och jag kan ju inte klaga för mycket på andra, jag är ju samma jag själv. Men en bra grej i alla fall, det är inte försent att ändra på sig, det är det aldrig. Så god natt nu, imorrn ska jag bli en ny människa (eller kanske om några år men man måste ju börja nån gång)

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0