Första inlägget ^^

Ja, nu har även jag fallt för bloggning, eller vi får väll se hur det kommer att gå. Sitter ju alltid och segar vid den här datorn, varför inte blogga lite samtidigt? Det kan vara kul att skriva lite ibland, gillar ju sånt (a) . 
världskriget och då var vi i fyra grupper, en grupp var ett land och så skulle vi typ "debbatera" eller nått för våra åsktier. Jag var USA , jippie, haha. Marcus var så jäkla skön att motdebbatera x)
Aa, men sen börjar det sega på dagen, no i typ hundra minuter eller vad det är, OCH JAG DÖR! Hata hata hata, det är så segt. Jag kan inte skriva nått, (tekninkutveckling) och det ska vara klart nästa vecka, och jag har skrivit typ tio rader, jippie, jag är så duktigt, eller inte. =/
Och efter att vi lyckades sega oss igen yttligare en lunch, där vi (jag, elin, erik och phille) som vanligt åkte upp till ica och köpte godis (elin betalar såklart, hehe), så har vi seghetsmatte i en timma. Fast då kom han gubben som håller på med gymnasiuminfo och så fick vi kataloger om alla eskilstunas program och då förgyllde det matten, så nu är det bestämt, jag ska gå IB på st:eskil, kul kul kul :D Och så ska jag dra med mig oliver, hihi :)

Sen när skolan var slut så skulle jag och elin åka in till stan, men jag orkade inte , vilket jag ångrar nu, har haft den tråkigaste dagen någonsin, seriöst, JAG LIDER AV UTTRÅKHET! Men ett litet, eller stort, plus på denna eftermiddag var att min kent-hemladding var klar, så nu har jag dunkar Ingenting i tre timmar! <3 JAG ÄR SÅ KÄR! Älska älska älska älska KENT! <3 Underbart liksom! (:

Nej, nu ska jag snart iväg till stallet (om en och en halv  timma) så jag måste förbereda mig psykiskt (:
Adjö, kram
/E.

Ingenting, Först kom ingenting, Sen kom ingenting, Sen kom ingenting, men ingenting är (ingenting, inget, inget), Dom jävlarna tog oss, en efter en, Dom ljög och bedrog oss, med sanningen, Dom jävlarna tog min älskling där, Från krönet av kullen kan jag se, min förlorade värld 



                                             image2

                <333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0