she was just a light.

Det var en mycket kul dag idag :) Tuna park med Elin, aah , alltid lika mysigt med dig BABE :) Barnbidraget kom ju idag, så jag har ju då storshoppat. ett par nya vackra mjukisar från inter sport till mig, ett linne från hm, en tröja från hm och ett par leggings från gina. jiiiiihooo :) JAG ÄR FATTIG, igen (a) jag är alltid fattig men men, ska ju klippa häcken i helgen, får ju lite pengar då, jag hatar att vara fattig. Ska kanske sluta ha barnbidraget och få pengar av mamma hela tiden? Hmm, jaa , mkt bra idé. Eller kanske inte, barnbidraget är ju bra. och slutar jag att använda abonemanget nu och har bara kontantkort så blir jag ju ännu rikare, wiiiiie :)

Det dåliga med dagen är att vi har så mycket att plugga på, such :( Så egentligen har jag inte tid att sitta här, borde plugga plugga plugga. Ska skriva svenska novell, mindre lätt, har alltid svårt med det, även om jag har kommit igång nu, så slutet kommer suga, har alltid problem med det, jippie, jag sänker mig i svenska i år tror jag :( Men men, vi får väll se, ska kanske stänga av datan och bara plugga? Eller nää, den kan ju vara på, måste kanske kolla nått viktigt på internet, till min novell  (a)

Tjohosan hosan, hare bra :)

/E.

Shoot me, stab me, face me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0