det var ett tag sen..


.. jag tipsade folket om någon bra kentlåt :) Nu är det så att det inte bara finns en bra kentlåt, utan massa. Men favorit just nu är ändå Utan dina andetag. Den är magisk! Lyssna på den och låt kärleken fylla dig! Låten är så vacker och jag typ ryser varje gång jag hör den. Jockes röst i låten är underbar, man blir aldeles galen av den! Har även hört att folk som normalt inte gillar Kent gillar den här låten, så a, då är den bra. Den tilltalar alla ju. Hej jag älskar't



Kommentarer
Postat av: Fia

Jo det är faktiskt så att det bara finns EN bra kentlåt, och det är den här! Har lyssnat på den aslänge & älskar den fortfarande. Men som sagt, det här är bara ett litet undantag. Annars suger Kent :D

2008-04-28 @ 10:55:00
URL: http://fialicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0