golden times

gyllene tider liksom ;)
har lite fastnat på dom för det är sommar om nått! tänk sommartider, tuffa tider, flickorna på teve 2, alla klassiker! ÅH jag älskar!

Jag är på überskrivhumör men nja, känns som om det finns massa och skriva om också, men ändå inte. Kan börja med att säga att det inte är lätt att hålla en hemlighet i ksund, alla som inte vet my dirty little secret, säg till så kan du få höra det härifårn innan du får höra nån screwd up historia...

Allt som borde skrivas idag är ungefär: plugg! har grymt massa att plugga, men jag orkar inte! Det är seriöst vad livet handlar om, pluggpluggplugg. Hela tiden. Först tio år i grundskolan, okej kanske inte så mkt i de fem första åren men ändå. Sen är det gymnasiumet, 3 år och sen högskola och vidareutbildning? Och sen ska vi börja jobba, det är deprimerande, att man får vänta tills man blir gammal för att leva livet,? nej, jag ska ta sabbatsår, en miljard gånger :D

Men nej, nu ska jag inte vara depp, eller okej, ska jag visste kanske vara. Är sån årstid tycker jag, sånt väder iaf. Jag är lite allmänt nere och blablablubla.

Vill inte ha fjortistema på niorna avslutningsfoto!!!:O


ciao for this time
love&peace
em m a

Kommentarer
Postat av: josefine

jag vill höra din secret :)

2008-04-17 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0