something long gone

när jag blir grå, när jag faller, orkar du för två? när idag blir igår, kommer du att älska mig då?

Alltså, just nu blir jag så störd! På alla som håller på och klagar och tjatar och vilka fel man gör och misstag. Det är fan inte deras ensak och det är mitt liv, mina val, mina misstag. Så då kan de avundsjuka personerna se till att bli en del av dom valen, för det är ju vad ni tycks vilja vara... Patetiskt är det bara! Okej, jag har kanske inte gjort världens bästa val, men vafan, det är mitt liv. Ingen ska gå och tracka mig för det. Bara för att det är det enda som fyller era huvud och jag gör nått åt det... Usch, jag skulle kunna klappa till er alla, fuck you all!

För övrigt verkar mina planer angående den här veckan ändras hela tiden. Först valborg, sen ingen valborg och fest hos Jossan, sen valborg och ingen fest och bläblablubla.. Skit hela tiden. Men tror det får bli kvicksundsfolket på valborg och sen inget hos Jossan. Eller sure, jag kan ju åka dit och umgås men jag vet inte om jag pallar. Skulle ju komma en hel del människor tydligen, det är ju trevligt i alla fall.
Och så vill jag bara säga att jag bara går till elva imorrn, två lektioner och sen är man ledig resten av dagen och tills på måndag. Wow, det gillas starkt av mig (Y)

Nu ska jag plugga/kolla på SATC
hum, vet nog vad det blir (a)



22 dagar till Italien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0