This Aint Enough

liksom du är patetisk. och äcklig.

Skolan idag var ganska chill (som det typ alltid brukar vara då, men trött på den ändåååå). Fick skjuts till skolan av kära grannen, hihi :) Började dagen med engelska och nej nej nej! TRÅKIGT ARBETE x100000. tråkig "handledare", tråkig grupp. eller okej, hareg är ett plus (massa skön tjej det där!!) men ändå! NEJ, allt blir bara helt tråkigt. palllllla. Efter seg engelskan så hade vi no i typ evigheter, jag tror nog att jag somnade till ett tag (a). a snabb lunch sen då inget hände typ, chilla med e&h <33 Matteprov :O emma innan provet: men det här går nog bra, kan få mvg tror jag :D emma efter provet: döda mig långsamt.. asså, typ massa svårare än jag trodde, hum :/ blir väl ett vg som vanligt, trött på det. fick sluta 12.20, men kom hem typ två. stanna i skolan och prata med e och skit. orkkkkk.

känns som om jag har massa att plugga på men jag orkar inte rikigt, känns som att jag kan skjuta upp det en dag till, och ja, jag har ju skrivkramp (a).
kan ladda hem senaste oth avsnittet om, hum, två timmar kanske? SKA SES:D

nu blire leta billiga skor på internet,
so long
/E

image142
image143
image144
image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0