VÅR=)

Faaaan vad skönt att våren äntligen har kommit! ÅH vad glad jag blir, älskar den här värmen som är, kan gå utan jacka och bara mysa! Hade så mysigt igår kväll med elin, mkt najs, var lite sommarkänsla över det hela<3 Hade också en jättemysig dag efter skolan idag, spenderades med anton och marcus :D var först uppe på piren, marcus bjöd på glass, tack =) sen drog vi tre hem till marcus och hade det allmänt trevligt, fasiken så mycket man skrattar med er, haha, best friends ju!

Enda som gör min dag värre nu (förutom pappa som hela tiden hackar på mig) är läxor och prov, känns som om jag har en miljard grejer i skolan nu, dessutom tre timmars nationellt prov i engelska på fredag, uuuh, jag kommer typ svimma på grund av matbrist ;)

Nu ska jag beställa bikini från H&M, för guess what? JAG OCH ELIN ska till Italien!!!!!!! Eller okej, i maj typ så sak 30 elever från 8-9orna i tegelviken få åka till Italien i en vecka och bo hos familjer där eftersom att italienarna var här en vecka. Ganska stor chans att jag, elin och hareg får åka, ÅH FY FAN VAD SOFT!!!!!!!=) jag längtar som fan! :D:D:D (a)

Plugg nu,
hejs,
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0