Let me show you how I feel

Jag blir så trött på mig själv, sov två timmar i natt!! Gick och la mig vid ett, men somna inte förens sex, ehum, inte normalt? Och sen skulle jag upp vid åtta för att städa på mitt rum eftersom att nån himla anticimex-gubbe kommer idag och ska undersöka huset. suck. så nu är jag trött som fan, men har ett städat rum för omväxlingens skull, haha. Dessutom är jag vrålhungrig, har inte ätit frukost för pappa har ätit upp min tropiska müsli :(:( Så nu ska jag väl plundra kylen/skafferiet i jakt på nått annat, vad det nu än skulle vara..

och nu måste jag bara få visa hetaste bilden jag hitta på moa ;)



för tillfället var det allt från mig, ska bara tipsa om en skön låt. såklart från världens bästa Le Tigre. Lyssna på On Gaurd, mhm, mkt bra! (Youtube är cp och funkar inte!!?)

imorrn blir det sthlm med pappa, massa shopping! YES:D

emmanordgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0