Thilda & Anton

Är två mkt bra kompisar,
som dock inte läser min blogg :(
Men var iaf med dom på ksk idag, kollade match. Lite osäker hur det gick egentligen. Hade fullt upp med att försöka prata med Sara i telefonen och kasta chili-nötter in i munnen haha <3
Fast anton sa att jag skulle sluta, för jag skämde ut mig själv :( ska han säga, som cyklar med en moppehjälm haha.
var dessutom helt okej bättre väder idag.
och imorgon blir det shopping med papi :)
puss på er!!

vackra thilda <333






inte från ikväll, men jag vill ändå lägga upp den hahaha.
tur att anton inte läser min blogg,
då skulle han döda mig :(


Kommentarer
Postat av: Karin

vilka spelade? :)

2008-08-06 @ 23:29:46
Postat av: Emma

Karin: Typ 93:orna eller nått, mot Ifk iaf :)

2008-08-08 @ 20:17:33
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0