adjöss med huvudlöss

var på sjukhuset, jag lever, hemma från skolan resten av veckan också, hm :( kommer ju inte alls komma efter kul! mammas idé: men du har ju jullov, du får väl plugga då.
ja wäj!
sak samma, gick fort på sjukan, fick en skön säng, jag har en liten hjärnskakning men jag mår bra, bra det. får inte sitta vid datan, fan vad bra jag är! jag tycekr det är skittråkigt att vara hemma, kul i typ en dag, men jag får inte använda dator eller tv och i en hel vecka. snacka om att jag läser mkt iaf, wäj. feel the ironi. nu har jag varit snäll mot mig och stekt potatis och kyckling och fettat, bra emma! du som behöver så mkt fett, överviktig kossa, right? jag orkar inte skriva mer, mitt huvud gör så jävla ont, lasermannen, spank spank.

chill out
yout truly and dearest, emma
som saknar skolan



äh vem lurar jag? jag är aldrig bra



(det är min tshirt som sticker ut, inte min mage eller nått? :/

lol

Kommentarer
Postat av: ciääääää

Men gumman :/ kom till skolan! <3

2008-12-03 @ 18:58:25
Postat av: ciääääää

Men gumman :/ kom till skolan! <3

2008-12-03 @ 18:59:37
Postat av: Carro

oj :O är det sen du halkade omkull elr? :| <3

2008-12-03 @ 19:13:54
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0