gröna popcorn

back here då. mamma är hos hästen, jag får smygblogga och sitta vid min rikitga dator. jag kommer vara hemma från skolan hela veckan, det är fan inte bra. har ju lite överraskningar för eftermiddagen nu iaf. nu ska jag kolla på senaste gossip girl, kom ut i tisdags, wow, dålig jag är :O jag ska göra popcorn och krydda dom med nått äckligt, typ aromat, då äter inte la fjortis in da house (läs sara) dom iaf, och det är huvudsaken, mitt fett is mitt fett only! dom får dessutom en sån där check färg då, grön/gul, yäj!

Kommentarer
Postat av: Stina

Popcorn är äckligt! Aromat är vidigt! Fy fan va illa de måste smaka till sammans! :O:S

Btw, du är saknad i skolan! <3

2008-12-04 @ 16:09:15
Postat av: Sara

Men du!

Testa kryddmix! Popcorn är så gott då! :D

Salt, Aromat, kött&grill, piffi, curry och minimalt med paprika = SÅ GOTT!

Testa vettja ;)

2008-12-05 @ 12:34:55
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0