Julklappsdrömmar

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa till familjen, yes julklappar såklart. Problemet är ju pengar, vilket det alltid är. Vissa har 150 euro att köpa julklappar för, vissa inte. Just de här inte är det lite synd om för tillfället. Men jag har ändå lite ideér om vad jag ska köpa. Sara lär få en liten iPod shuffle, jag tror hon blir glad då. En blå eller nått :) Pappa vill ha en dremmel, alltså nån borrmaskinsak, ska nog fixa en sån. Mamma vill ha nya ridstövlar, får se. Kanske vill hon ha en ny sadel till Isak, får fundera på det. Jaha, det var ju inte så svårt. Sen ber jag någon i torshälla köpa några flaskor vin till mig som ska fördelas på mormor o farmor o alla dom dära :)











HAHAHAHAHAHHHAHAHA, trodde ni det eller? Nu är du lurad Sara, du ska vara glad om du ens får ett par tights från gina, seriöst jag är utfattig.
Hoppas Sara läser det här nu, fett kul jag kommer ha då :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0