Julmys

Nu har vi julpyntat huset, så fint det blev. Haha, lite röda tomtar här och där. Såna här fina jag och Sara har gjort på dagis/ i skolan. Så gulliga dom är, ehum. Man får fina falshbacks, pysseldagar på tegelviken, haha. Fina garntomtar och saker gjorda av små träbitar, ja ni vet, ni har säkert såna hemma också. Ligger i en påse uppe på vintern. Imorgon ska nog jag och pappa köpa gran, då lär det komma fram lite gamla smällkarameller och annat skit. Haha, ja alltså våran julgran, så fin den brukar vara! Kan hänga vad som helst i den haha :) Och så säger man: men vi kanske inte behöver ha det här i granen? (något garngrejs som tydligen ska ha ett ansikte och vara en tomte), ja då får Sara damp och blir skitsur, alla hennes saker hon gjorde när hon var sju måste med. Observera att min syster nu är 14, inte nio som det kanske låter. Sak samma, hon får väl ha sina grejer. Åh, jag älskar att pynta granen, julmusik och jag och sara som springer runt och tappar kulor i golvet, alltid färre kvar än året innan. Mamma och pappa som sitter i sofforna och dricker öl/glögg och dricker fort så dom ska slippa kaoset haha. och på kvällen äter man skinka och nybakat bröd och mm, mysigt. Jag längtar,då kommer nog min julfeelin'! Äntligen! Jul är ju ganska mysigt, julafton, hem till mormor och morfar. AH, nu fick jag lite feelin', längtar!!!

Haha, nu pratar jag med Robin på msn. Jag tror inte jag vågar träffa han, han har tydligen en historia med att smita ur folks fönster! Jag blir lite rädd nu alltså.

Snart är det mat, och vi äter tidigt, innan sju tror jag! Det är übertidigt i våran familj, vi äter alltid nio, haha. Fråga inte varför, det är bara så skönt att äta sent. Fast det är inte kul när man ska iväg, äh. Nu vet jag inte ens varför jag bloggade, bloggen bara glider iväg på sidospår. Imorgon ska jag spöa skiten ur västerås city, in till pappa på jobbet, träffa han o luncha, sen ska jag köpa alla julklappar.
två år sen


-----
söt bild på mig och sara haha:)


Kommentarer
Postat av: Moa

då kanske vi ses i city ;)

2008-12-21 @ 23:08:39
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: Stina

Gud vilken söt bild !! :) <33

2008-12-22 @ 14:57:46
Postat av: sara

snälla! bilden asså

2008-12-22 @ 16:02:18
Postat av: Sara

MEN SÖT! <3

2008-12-24 @ 21:16:33
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0