Mamma is the shit alltså

Nu har huset julstädats igen och all mat är färdiglagad. Om ett tag så ska vi äta lite skinka, bröd och gröt. Det ska bli mysigt. Självklart bjöds det på lite skratt haha och sköna citat. Att slå in julklappar är ju ett äventyr bara det. Jag är bäst på att slå in mina paket och nu ser alla ut som vinflaskor, det är bra! Nu satt jag, mamma och Sara i soffan och kollade om vi skulle ge bort lite porträttfoton på mig och sara. Sara hade då bytt lite bilder med sina kompisar som hon hade på nån lapp. Vi sitter och kollar lite på våra kort och sen blir Sara sur.

Sara - Åh kolla nu är nån borta!
Jag - Ja det är Marcus.
Sara - Vart är han då?
Jag - Han är på din mage.
Mamma - AHHHH MARCUS PÅ MIN MAGE NEEEEJ!
Jag - Nej på Saras, mamma.
Mamma - Puuh jag vill inte ha han på min mage, säg det till han!

Hahaha, varför mamma är bäst är väl ingen fråga ens?
Puss, nu snackas det om att brödet håller på att skäras upp, åh det vattnas i min mun.
Dessutom får jag typ fyra paket från mamma och pappa och Sara får typ 10? Hmm, får väl se imorrn varför denna orättvisa fördelning är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får säkert mkt bättre och dyrare paket än sara ;D <33

2008-12-23 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0