Mer utseendefixerad än vad jag kanske tycker?

En bild ljuger aldrig, men kameran lägger på fem kilo? Eller hur är det man brukar säga? Liksom bara appråpå inget, jag hatar att vara med på bild. Och det är ju på grund av mitt enormt runda ansikte, med mina marsvinskinder, nej stryk det, FLODHÄSTkinder. Hm. Det är ju kul. Alla har väl nån del som dom hatar på sig själv, åh min mage är för stor, mina ben bara fläskar sig, jag har inga bröst, lala. Men hur många klagar på sina kinder? Och armar? Jo Emma gör det. Jag är väl lite hopplös antar jag. Hopplös hopplös, värdelös. Haha, nej det är jag kanske inte. Jag är ju egentligen pepp, så jag fattar inte vara jag skriver så pessimistikt? Nyår löser sig btw, ska vara med Elin, Iza och Emmy iaf. Stina, ska du med oss? Pink är bra när jag känner mig girlpower, haha. Så därför spelas hon på högsta volym nu. Nej kanske inte högsta för Sara ligger och sover i soffan så jag måste väl visa lite respekt. R E S P E C T, ja, den låten har jag inte lyssnat på på länge! Kanske ska orka öppna iTunes och lyssna? Ne. Snart (om en timma cirkus) ska jag ta lilla 211 och sitta på den en halvtimma och ettan i en halvtimma för att komma till stan, träffa världens bästa Izzzie. Yeas, vi ska göra nått. Jag ska inte fika, ja, jag har gått upp två kilo under julen. Fyfan, om jag var fet förut, ja vad är jag då nu?! Nån skärpning får det vara Emma! Jag äter och äter och äter. Snart får jag dessutom äta godis igen. Åh, jag kommer bli en köttbulle.

Nån dag nu innan nyår (idag eller imorrn) ska jag skriva en liten sammanfattning av mitt år. Yäj alla hoppar, fyfan vad kul! Alla vill höra om mitt år, ja, det har ju hänt så mkt.. Ehum, kanske inte. What ever, 09 får väl bli bättre. Men säger man inte alltid så? Puss out alla, nu ska jag kolla min facebook!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är på ! :D

2008-12-29 @ 15:57:03
Postat av: IZAHAHA

trevligt att se dig!

2008-12-29 @ 22:31:11
Postat av: IZAHAHA

trevligt att se dig!

2008-12-29 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0