sleep, don't weep

jag sitter i köket, har det ondaste i huvudet som finns, gick inte till skolan idag. känns som min hjärna ska trilla ut ur mina öron, fräscht, jag vet. mamma kommer hem om en timma, lovade att inte sitta vid datorn så m¨åste slå ihp den snart. måste ut med hunden, vädret känns ju lockande, eh not. typ det enda jag ser om jag tittar ut är lite grått, lite mera grått, och eh, mera grått. och ja, antons hus. kul (Y).  jag fick iaf träffa moa igår, hon är endast med mig för att jag bjöd henne på kebab, hon ville inte träffa mig innan jag sa att jag skulle betala, kul. :( men vad gör man inte för att få sin kebab plus en trevlig mysstund med bästa moa? snackade lite minnen, alltså finns ju en del haha. och sen kommer man hem och får inte lika kul nyheter på kvällen, känns ju skit.

jag kollar på 90210, det duger, vafan ska jag annars göra med mitt liv? haha, det lät ju possitivt, äh what ever. känner mig lite menlös.
nu fick jag ont i huvudet igen, puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0