4 februari

mkt skön dag i skolan idag, väldigt skön faktsikt, känns som den inte hann börja innan den var slut and that i like =) massa svenska, gick igenom ett texthäte då vi har första nationella provet imorrn klockan 08.00 (wish me good luck). Har då läsförståelse, vilket jag inte tror blir så svårt, jag har inte såna jätteproblem med svenskan, thank god:D men vi får väll se, enormt skönt ämne också, jag kan nog skriva massa :) men det är ju upp till bevis imorrn, i tegelvikens samlingssal, AAAH!! lite nervös är jag nog iaf;)

efter skolan blev det stan med alex och eve, fan ni är sköna tjejer  :D blev lite ming ofc, alltid lika bra och alltid lika fett haha. alex lämnade oss efter ett tag, jag och eve segade rynt. jag inhandlade hårspray, (got2b), puuuuder, lite smyckesskit och blå tights :D så nu är jag säkert pank :(:( men egentligen är det itne SÅ långt kvar till barnbidraget, 16 dagar, ääh jag överlever=) och surkusin ville inte träffa mig på stan, :P

tack marcus för att du är så sjukt bra kompis =)

BRA DAG IAF:D

/ EMMA NORDGREN OFC

image64

marcus min underbara skolfriend
och smskåting;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Nationella kommer gå asbra ska du se :) ska hålla tummarna imorron ;)

2008-02-04 @ 21:32:19
URL: http://fiaaa.blogg.se
Postat av: j

jag är inte sur =)

2008-02-08 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0