6 februari

måste ju bara börja med att gratulera caroline
som blir sjutton today, grattis massa till dig :D

Skolan idag, hahahaha, ja, det var något extra det xD hade hk, och eftersom att det är en sjukt tråkig lektion så måste det ju livas upp håhå, med philip, spångis och skumkrig XD så jävla bäst!!! och snärtning och lite misshandel, alltså fy fuck, jag har inte skrattat så sjukt mycket på sjukt länge!!;) snyggt att jag var lite svart under ögonen sen =) bästa dagen i skolan på evigeheter ;D

hade ingen ridning på kvällen, var i stallet och hjäpte torshällaborna :) ska till nyby-torshälla och rida på fredag, scaryyyyyy. mys med becks på kvällen iaf<3

nu ska jag ta disken och plugga, wäj . . . . .. .

/EM;)



om alla visste vad jag ville
skulle de aldrig förstå mig
jag lever i en bubbla
där jag tror att allt är okej
men det är långt ifrån sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0