@ Fias:)

Sitter just nu hemma hos Fia, vaknade för en halvtimma sen. Jag "dunkar" Brittan och Fia duschar. Ska hem vid ett, tåg med rebecksson.
Kom till Västerås halv åtta igår. Gick med Becks till Hemköp i think;) Becka köpte dricka och sen träffade vi Fia, Moa, Cornelia och Jessica. Fia och jag skulle ha myskvö¨äll hemma så vi gick och köpte taco-stuffs. Hahaha, ja det var lite kul=)
Fia och jag kollar på köttfärs,
Fia - Den här är från Finland, är det säkert?
Jag - Ja, jo det är det säkert
Fia - Nej oj, det stod visst finmald
HAHAHA, det var ju lite kul xD

Iaf, vi handlade, tog bussen till pettersberg, skildes från Moa and the gang, jag och Fia gick hem till Fia och lagade mat. Jag äger på tacolagande, förutom att jag råkade tända eld på tacoskalen HAHA. Då är man bra dålig om man lyckas med det haha. Iaf, vi åt, körde ut Martin och myste=) Vid tio fixade vi oss lite och gick hem till Linnea, där M&Bs klass hade nån liten klassfest. Alla var lite dragna när vi kom, men ja, det var kul ändå :) pratade runt lite med många, lyssnade på lite live-musik. Gick hem vid tolv, satte oss i soffan och åt fett goda nötter som smakade chips. Somnade vid två:)

Men det var en skön kväll ändå, lite spya, lite fulla flummiga barn, i like;)
Tack Fia för mys:D<3

puss på er
/emma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0