28 januari

jahapp, snygg min nya blogg är för tillfället. observera att den ska förbättras haha;)

kan dock inte ändra det där fula blå skiten, men aja, hittar väll det nån gång, jag är ju mindre teknisk på sånt här haha


sjuk, gick hem från skolan. orka sjuk:(


för övrigt har vi nationella prov nästa vecka, auuuh, läskigt


OBS! jag tycker att paraplyn är en sjukt dålig uppfinning, jag menar, man går ju inte så ofta med ett paraply i väskan iaf det skulle regna, då blir man våt. och regnar det ute, jag då stannar man ju hellre inne. dessutom funkar dom inte och är bökiga, jag hatar paraplyn!!




image61

syster<3

Kommentarer
Postat av: kusin

söt bild =)

2008-01-28 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0