koffeinfritt kaffe..

.. är inte kaffe på riktigt, jag menar, varför dricka det då, om det ska vara fritt från koffein? jaja, koffein är kanske inte bra men ändå, det är ju det som är kaffe haha. dessutom smakar koffeinfritt kaffe skit. och varför finns det koffeinfritt kaffe? liksom kaffe är ju koffein, det är ju som att cigaretter utan nikotin, som sprit utan alkohol eller lite mildare jämnförelser; en tidning utan bokstäver, en parfym utan doft, en handduk utan absorberingsförmoga. ja, onödigt tycker jag.
hehe, bara en liten fundering från min sida ;)


Första dagen i skolan var väldigt skön, ganska slapp och seg, tre lektioner, engelska, no och matte. och ja, engelska, alltid lika kul, oförberett prov, och då testades min hjärna till topp haha;) på non, som är väldigt lång btw, hade vi bara genomgång av några prov och det gick mkt bättre på dom är jag hade trott, VG+ på alla, wiho :) vilket kan innebära att jag kanske kanske kanske snart kan ta mig ut vg-träsket, niiiice :D matten, ja, om jag var smart i matte förut så är det inget som syns nu, liksom bra jobbat emma, två uppgifter, wäj. men ja, jag hatar verkligen geografi (geometri), föck, det är svårt =/ svåraste inom matten, längtar till ekvartioner;) men tack emma och eve som lyser upp dagen iaf, era kommentarer är klockrena, haha.


Hoppade för övrigt av en av ridningsgrupperna på sterk, på tisdagar. tråkigt :( men känner att den inte gav något och ja, utvecklades inte helt enkelt. även tidsbrist bland mina alla andra tusen after-school aktiviteter. men rider på onsdagar iaf, (IMORRN!) och så får jag väll frilansa lite på isak;) ska bli kul att rida imorrn, har saknat det lite, fast, uhä, det är ju fortfarande kallt och grejs =/ aja, löser sig väll, fläsket värmer mig :D

HAVE A NICE DAY PEACOCKS!!!!!!! :D

/E.

--------------

du är inte så hemsk som jag trodde
du är hemskare,
önskar dig allt ont i världen,
adjös, lev ett lyckligt liv.

Kommentarer
Postat av: rebecka

nja, känns itne så hipp att lägga in en stöt på din pappa om jag ska vara ärlig ;) håller mig til småkillarna ;)

2008-01-08 @ 19:47:42
URL: http://rsz.blogg.se
Postat av: rebecka

nja, känns itne så hipp att lägga in en stöt på din pappa om jag ska vara ärlig ;) håller mig til småkillarna ;)

2008-01-08 @ 19:50:19
URL: http://rsz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0