nyår/kusinen

ja, jag är ju då lite seg bloggandes nu så det får väll bli en sammanfattning av mina sex senaste dagar :O fast jag har inte kunnat bloggat på grund av att en viss mamma stängde av mitt internet så att hennes skulle funka bättre!! Iaf, ganska skönt att inte ha kunnat suttit vid internet och segat ändå liksom, det är ju ett dåligt liv. Men jag vill ju kunna blogga, hade ju massor bra ideér om hur jag skulle skriva om nyår men nejdåååååå, jag får inte blogga. och nu är allt bortglömt. Iaf, mitt nyår var trevligt, nyktert och kallt. Var med några friends inne i stan, åt på restaurang och kollade fyverkerierna vid ån, mycket mysigt. Vi segade hem redan vid halv ett, med nattbussen ut till byn, skönt, jag var ju bara skapligt trött när jag kom hem. Hemma skaffade jag också lite nyårslöften:

Inte äta godis på ett år
Inte dricka läsk på ett år
Motionera mera
Inte ha så höga mobilräkningar
Ha ett nyktert år
Hålla pengarna hårt, men köpa mer kläder
MÅSTE köpa nya converse (a)
så det är ju bara att börja ;)


image31
moa, vira och thea på nyår

image32
becka och elin

-------------------------------

Igår åkte jag hem till min kära kusin Josefine för att mysa och spendera natten där. Och vi fick det mysigt, satt på Åhlens i några timmar, kikade på folk, gick på stan. Vi färgade dessutom håret på mig, mysigt =) En kväll med många skratt och annat skit, haha. Flera såna kvällar tack.

På natten, emma och josse ska sova.
Josse -
  nu vet jag varför det är så ljust ute, det är ju snön!
HEJ INTE ALLS TRÖG, HAHA XD ja, jag tyckte det var kul iaf;)

image33
josse på åhlens

image34
het vid färgning XD

image35
mys på kvällen=)


FLER BILDER KOMMER INOM SNART PÅ MIN BILDDAGBOK http://emmanordgren.bilddagboken.se

/E.


take care of the ones you love
, för att moa, du är den bästa som finns <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0