pratdag

ja, det är vad min dag har varit, pratig och så jävla skön. gick hem till baby-boo (moa) vid typ två kanske, vi käkade glass och inledde den sju timmars långa pratstunden, haha. fan vad mysigt, jag älskar att bara snacka med dig, det är typ så underbart :D<3 många skratt dåra som vanligt, sjuk humor vi har egentligen, men ååh, i love it =) tillsammans är vi störda, tillsammans är vi bäst. du kan alltid få mig att må bra, och haha, du kan också få mig att deppa ;) hahaha. jag behöver få skratta med dig för att må så bra, haha. har alltid sjukt mysigt med dig iaf, vill att det ska vara forever liksom.  tack för en underbar dag, jag älskar dig. OCH JA FÖR FAN NU DRAR VI TILL NEW YORK BÄÄÄÄJB!!!!!!!


image45
januari 07, du <3

------------------



SO LONG FUCKERS!!

/E.

when you're not around, then so won't I.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är bara för söt! vill också att det ska vara för evigt

2008-01-09 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0