I'm really close tonight

nu sitter jag här, helt ofixad, nyfixad och känner mig ganska fräsch :) ska packa och städa idag, spanien på fredag (ops, imorgon!!). Men duktigt som jag var så städade jag hela mitt skrivbord igår. Tog någon timma, men jag kollade visserligen på serien under tiden, så klart det tog tid.
Tror att jag ska träffa Babe D idag om jag hinner. VIll det verkligen, så att jag får säga adjö och hej, har inte träffats på? Uhm, evigheter? Japp.

Nu blire röja lite på golvet, hejs.

Kommentarer
Postat av: carro

haha, yeah det kör vi på! (; MEN EMMA VI MÅSTE SES NÄR DU KMR HEM FRÅN SPANIEN OCH ÄR LEDIG!!!! MISS YOU!!!!!! (a) <33

2008-07-24 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0