Liten snabb uppis

Allt jag ville säga är att jag igår kväll kom hem från Gotland. Nu orkar jag inte göra ett skit, sitter bara o glor på oc (jag vet, är nörd). Tror att jag drog på mig någon sjukdom från dasset på Gotland. uhää. Pappa kom nu och fråga om jag ville hjälpa till och avliva körsbärsträdet (=såga ner ett antal grenar). Jag bara suckade och tittade på datorn igen. Shit, vad är det med mig! Jag som alltid gillar att ha med motorsågen att göra. Och nu kom jag på att jag igår på lite skämt blandat med allvar lovade att klippa ner häcken idag, mot lite cash. Jaja, mamma eller pappa har ju inte klagat eller sagt något än. Så jag återgår till mitt nördande. Punkt slut.

lite bilder från gotland, mer på min bilddagbok.
Gotland

mamma, pappa och sara, när vi hade kommit av färjan och väntade
på att få stugan (bilden nedanför)

stugan

vi gick till ett litet raukområde nära ljugarn, mysigt :)





sista dagen, i visby, fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0