Smartnisse (Y)

japp GODMORGON folket!
dock har jag varit vaken i två timmar, men men ;)

Mår lika pissdåligt idag, har ringt och sagt att jag inte kan jobba, så jag lär väl inte göra ett skit idag. Vaknade och kunde inte se nånting, mina ögon liksom...

Har gjort iq-test nyss, typ ett antal, och nu snurrar det i mitt huvud. Men äääh skitsamma! På mensas fick jag högre än vad jag hade trott, bara två procent ifrån att platsa i mensa, hmm :/ Men jag anser att det är bra ändå för lilla sjuka mig (a) Ska strax göra illusterad vetenskaps, men har gjort det förut, och det har tar så jävla lång tid. Men jag vet att jag brukar få ganska högt på det (a) men det är jobbigt, usch. Ska nog fortsätta leta lite på internet och kolla om jag hittar något annat seriöst test. Har även gjort lite oseriösa quiz nu på morgon, och tydligen kan jag mkt om OC, one tree hill och ja, massa andra onödiga serier och musik och blabla.

Har flashdance på nedladdning, uuuh!! (Y) om den hinner bli klar, typ 20 procent kvar (tar ju en evighet!!) så ska jag moffa popcorn och glo på den. Det får man faktiskt göra när man är sjuk (A)

Nej, nu ska jag inte sitta här och vara onödig, får jag lite tid över (från allt testande) så ska jag fixa min bloggdesign tror jag. men det är också jobbigt, usch.

Puss alla!
/den smarta blondinen! :D





Kommentarer
Postat av: matilda

bra bild! vad tycker du om mina?

2008-07-06 @ 12:41:46
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

Oh, one tree hill test :O Skicka :D (A)

Flashdance är mega bäst <3 Vill också ):

Puss på dig SNYGGING

2008-07-06 @ 13:55:44
URL: http://linahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0