Flashdance vs. Dirty Dancing

har kollat klart på flashdance nu, uh, alltid lika ruskigt bra. liksom, man blir ju helt avis på dom! och så sitter jag här o moffar och glor, japp, snart ser jag ut som dom..... eh, not, möjligtvis han gubben som äger baren och är skitfet, a, ni som kan filmen vet vem jag menar.. usch! men fortfarande, jag kan inte släppa att jag bara älskar dirty dancing mera (a) båda är ju inom dansstuket och båda kom ut på 80-talet (FD -83, DD -87). Så därför kommer min aldeles privat jämförelse av de båda filmerna :D


Handligen:
FD: 7/10
DD: 8/10
Kärleken:
FD: 5/10
DD: 9/10
Musiken:
FD: 8/10
DD: 6/10
Kläderna:
FD: 8/10
DD: 6/10
Skådisarna:
FD: 7/10
DD: 8/10
Killarna:
FD:4/10
DD: 7/10

FD: 39
DD: 45

bara min lilla åsikt ju (a)
vad tycker du?

Jennifer Beals i
Flashdance



Jennifer Grey & Patrick Swayze
i Dirty Dancing


Kommentarer
Postat av: Lina

Men blöö på dig som får se flashdance :O

Jag får inte ner den -.- Lust att typ skicka den till mig? (A)(A)

Dirtydancing är lätte bäst ^^ Fast det kan ju bero på att jag inte har sett Flashdance på ett tag ^^



JAG VET ATT SEX AND THE CITY ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST :D

<3

2008-07-06 @ 15:52:07
URL: http://linahelgesson.blogg.se/
Postat av: Lina

Men joooooooo (A) SNÄLLA :D

Bara för att du har min bild som visningsbild ):

2008-07-06 @ 16:01:12
URL: http://linahelgesson.blogg.se/
Postat av: Lina

<3

2008-07-06 @ 16:01:23
URL: http://linahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0