you'll be so high you'll be flying

Var och jobbade idag, helt okej. Jag är bara så trött nu och känns som om att jag aldrig får sova! Tack gode gud för att jag ska vara ledig imorgon, EN HEL DAG! :D haha, snacka om att jag bara ska sitta på altanen med en fet bok i handen (män som hatar kvinnor, måste ju läsa ut den). Fast jag tror inte att jag tänker sova bort hela dagen, det är onödigt...

Ja juste, ingen kan kontakta mig på mobilen just nu, mitt simkort är, ja vad det heter. Funkar inte, ska byta till abonnemang nu när jag ska få nya telefonen, så tele2 skitarna har gjort så att jag inte kan använda mitt simkort och så får jag inte telefonen, är inte det lite taskigt?

Under kvällen ska jag dricka en fet smoothie och ta en välförtjänt lång dusch, möjligtvis ett bad, men jag blir så rastlös då och så blir det så varmt, hehe. Bättre med dusch när vattnet hela tiden rinner ner och jag kan bestämma hur varmt/kallt det ska vara ;)

Nu ska jag läsa nya veckorevyn, älskar att prenumera, den är bara helt plötsligt i brevlådan, wäj!!
Kramischar
Emutten.

hihi, min syrra ett år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0