jag vaknade med ett leende på läpparna bara för att upptäcka att det endast var en dröm

går på repeat repeat repeat!

Gick som sagt hem från skolan tidigare idag, mådde verkligen inte bra. Sov ett antal timmar när jag kom hem och har vilat ett tag nu, men somnar jag nu kommer jag inte kunna sova sen för natten och så vaknar jag typ vid tolv och är pigg, och jag hatar att vakna så på natten och inte kunna somna om. Hade typ buffertdag idag i skolan för övrigt, det var najs och blev av med lite arbeten, typ spanskan. Känns som det händer massa saker framöver, kollade kalendern på mobilen, och jag måste fixa massa tomtekläder, lära mig spanskateatern utantill, skriva repliker till engelskan och träna på prov. sen ligger jag efter med arbeten och skit. nästa vecka är det friluftsdag på ekängen mot skogstorp, haha, vi kommer loooosa. Veckan efter det blir det italien och sen klassresa och sen typ lov? Mkt najs, jag längtar som fan! Så också i Beckas blogg att vi ska tydligen till stallet på lördag, jaha.. Men det blir säkert kul, lite avslappning så. Orientering på idrotten imorrn, och jag orkar inte. Får väl gå rundan med Äääävv, haha.

Jag har en miljard saker att tycka till om, men jag orkar inte skriva nått nu, kan skriva om mina ståndpunkter imorrn, haha. Jag är irriterad på mkt och många, och tycker många grejor är konstigt, men att argumntera med mig själv, jag bara orkar inte när jag typ har feber! Så nu avslutar jag detta inlägg för att hålla på lite med ps;)

Ta hand om er!
Em m a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0