tidsfördriv

Jag kommer från : Kvicksund
Jag heter : Emma Nordgren
Hur gammal är du : 15
När fyller du år :  19 november
Tycker du om någon just nu :  mina kompisar :)
Jag samlar på : minnen
Gröna eller röda äppeln : gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen : moa kanske
Vilken tid gick du upp idag : haha, 7 ;)
Har du sovit i din egna säng inatt : nej sov hos jossan
Har du strumpor på dig nu : nej, älska barfota
Hur svarar du i telefon : Hullåå?
Vad ska du göra ikväll : mysa med päronen framför tvn! :)
Vad ska du göra imorgon : plugga typ
Var vill du bo när du blir stor : där det är bra luft haha;)
Är det okej att gråta : alltid
När grät du senast : igår
Vilken årstid tycker du bäst om : vår ju!
Bär du glasögon eller linser : solglasögon
När går du upp ur sängen typ en helg morgon : 11 ungefär
Har du piercing : bara fem i öronen tror jag
Vill du gifta dig : ja
Vill du ha barn : ja och sjukt många också! :)
Solar du ofta : nej!
Är du bra på att laga mat : faktsikt, ja
Gillar du att dansa : jo, när ingen ser
Är du flygrädd : hum, beror på
Hur vig är du : som en träplanka? går att böja med våld..
Vad dricker du helst när du är törstig : water!
Vilken är din favoritglass : magnum eller daimstrut (som blivit dyr!!!)
Tror du på ett liv efter döden : nej
Vad äter du helst när du ser på film : poppisar  eller naturgodis
Bor dina föräldrar tillsammans : aa
Har du tandläkarskräck : nej jag gillar att vara där faktistk :)
Vad heter du i mellannamn : elisabeth
Är du morgon- eller kvällsmänniska : KVÄLLSUGGLA :)
Vilken ögonfärg har du : blå
Vilka hårfärger har du haft : blont, brunt, grönt, gult ;)
Biter du på naglarna : (a)
Är du beroende av något : lycka
Röker du : festish joaw
Hur ofta tränar/motionerar du : typ, never?
Senaste låt du hörde : istället för ljud - kent <3
Brukar du bädda sängen : öh, kan man bädda....?
Hur många timmar sover du på en natt : för nåra :/
Senaste bok du läst : Kallocain
Har du kysst någon under den senaste veckan : jaow
Vad var det senaste du sa : "men tänk att 10 är 2, då är ju 5 1 och så tar du det gånger 20 så får du nog svaret" (hjälpte sara med matten)
Önskar du att du bodde någon annanstans : i rymden
Vem kramade du senast :  jossan
Saknar du någon nu : skoja inte
Vem ringde du senast : becka tror jag 
Vad är du allergisk mot : nada
Var du glad igår : JAAAA :D iaf mot slutet av kvällen
Vad är din favoritfärg : ingen aning :O
Sminkar du dig : aow
Känner du dig värdelös : jag äger alla ;)
Känner du någon som har tagit självmord : borde det inte heta: kände eller har du känt?
Har du somnat i skolan någon gång : a i femman haha ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0