happy birthday

yes yihoo! 16 år idag, det är inte illa va? Ja iaf, grattis mig och hoppas jag får många år till haha. Födelsedagen har hittills varit helt okej :) började med lite skönsång på morgonen, observera att 67% av min familj sjunger som jävla krattor, så att vilja krypa ner under täckt och dö är inte så konstigt, tanken på paketen håller en uppe. pappa fottar massa, jag har ett blont afro och nada smink, paketen paketen paketen. frulle på sängen, jaja, ingen bryr sig, ge mig mina paket! lite mer foto, ah le fint älskling, hur ser en nybliven sextonåring ut? jo såhär era as, ler som en fet tant och tänker, allt för paketen. jaha, det var nog allt, men vafan mina paket då? a visst fan, sara kastar dom på mina ben/huvud, what ever, nu blire race, SLITA UPP PAPPERNA!! tack sister, plattången var bäst. tröja, böcker o myssa från mami&papi, yes yes. mamma säger åt mig: jag tror inte du gillar tröjan men den var fin på provdockan. okej, kan ni gå nu så jag kan klä på mig och fan vad kissnödig jag är?! nej sötis, kanske du kan prova tröjan så får vi se hur det blir. mm, får jag pissa först?! (detta sägs inte högt dock, nickar bara lite lamt). ja men gumman, upp med dig då så kan pappa ta kort och så! jaha, upp ur sängen, har vi inte fixat värmen, kallt som fan. provar, lalala, åh den var ju fin, men tror jag byter. jaha okej. nu äter vi frukost, mm frulle, färskpressad apelsinjuice, najs. ah! bussen går om en halvtimma, dags att klä på sig och sminka sig. använda nya plattången, höja värmen, POFF, jaha nu dog den då, kul liv. äh på med en mössa, FAN VAR ÄR MATTEBLOCKET?!! måste gå om två minuter, blockis blockis blockis, var är du?! en minut, nej tar tåget. men fan var är väskan då? nej jag vill ju åka buss! bussen går om fem minuter, åh yes hitta väskan. AH SKOR?! måste man ha det? ja tydligen, skor. nu är jag fyra minuter försenad. sak samma, tar bara några skor, SPRINGA TILL BUSSEN, GÅR OM TVÅ MINUTER. hinner fram, bussehelvete är fyra minuter försenad, när man har sprungit och allt. kul liv. tackar för lite gratz på bussen, kommer till skolan, äter lunch på stan, hem. najs dag. ikväll blire mat. jag är fet säger elin. hon tog på mitt fläsk.

iaf grattis mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS PÅ DIG, LILLA EMS! :D<3

2008-11-19 @ 17:13:26
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: Sara

GRATTIS GRATTIS :D (igen) <3

2008-11-19 @ 19:23:25
URL: http://haggqvist.blogg.se/
Postat av: izaaaaaaaaaaaaaN

elin sa inte att du var tjock!

hon sa att du var sexig :(

2008-11-19 @ 21:26:13
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: izaaaaaaaaaaaaaN

elin sa inte att du var tjock!

hon sa att du var sexig :(

2008-11-19 @ 21:26:54
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0