i think you realize she's not half the woman i am

som sagt, tjejkväll med mam&sis. kall pizza, fel smak, jag dissar och säger tummen ner (N)
jag tycker folk borde vara snällare och tänka mer på andra, folket runt sig liksom. tänk på mig.
ikväll ska jag bli så jävla fet, som den överviktiga kossa jag är (Y) äta glass, kolla på idol och mamma mia. men jag var fakitskt ute och delade ut reklam.
i really don't care about you, i wont see.
LÄS REGEL NUMMER 05, ni som fattar, fattar.
nu måste jag dra, tror idol börjar igen. kan ju inte dissa filmkvällen.
you diss


där har du nice pic, right? not


You don't like me, I don't like you, It don't matter. Only difference, you still listen, I don't have to. In one ear and, out the other, I don't need you. Your words don't stick, I ain't perfect, but you ain't either

Kommentarer
Postat av: izzaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

men du är jättesnygg.

bäver inte kossa !

2008-11-28 @ 20:55:05
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: kusin

fin bild baby!

2008-11-28 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0