Murder is murder, why're they confused?

imorgon får vi veta vem som blir usas nästa president. eller inatt. kollade i tidningar i morse, valvakan börjar typ vid tolv och håller på till sex. funderar om man kanske ska kolla lite, kul att se usa in action, men samtidigt jag var grymt trött idag. hoppas att barack vinner!! visst, jag är inte superinsatt, men ändå, han har ju helt klart bäst åsikter, enligt mig. så jag håller tummarna, kanske äntligen slut på irak-kriget då, åh stackars alla människor!

idag var jag ute med izor, han åt nästan upp ollas mormors hund. det var inte så bra kanske, dom blev nog lite ledsen och allt. jag skämdes. som fan. sen hittade vi en trasig bandyboll och en läskig sotare kom. alltså, det är massor med kommunsnubbar här nu för tiden. (inte för att jag vet inte om sotare är en typiskt kommunsnubbe men). som under lovet, eskilstuna energi o miljö, körde runt och upp på allas uppfarter sprang dom. jag släppte ut izor på dom, dom blev rädda. väldigt rädda, ena gubben pissa nog på sig. jag sa förlåt iaf. men sak samma, någon som vet varför dom är här?! okej, kanske inte så många, två bilar har jag sett, men dom är här och kör gata upp och ner, glor in alla hus och drar sen. jag tycker det är scary. ksund är liten, gransamverkan eller vad det heter.

snart kommer mamma, måste prata med henne lite mera om peace & love, vill gå, får väl se. hon är väl inte den svårflörtade, det är min far. biljetterna släpps för övrigt på hans födelsedag. jag vill åka två nätter, grejen är att jag får bara åka en. så jag dammsög och torkade golven idag. flört liksom. snart äre stallet.

Kommentarer
Postat av: Moa

ooh, ska du till peace? :)

2008-11-04 @ 18:15:26
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0