no love no glory

i remeber it well, the first time i saw your head around the door, my mind stoped working

imorgon har jag värsta spanskaprovet, och det kommer gå lika dåligt som förra gången, vad är det med mig?! jag brukade ju vara bra :/ blir ju lite besviken på mig själv.  och nu har jag pluggat fett mycket vafan! åh sak samma.

idag jobbad jag och sen gick jag hem till oliver. vi kollade på vänner, jag älskar vänner! haha, alltså programmet, fast vänner irl är inte så bad heller.

cecilia är bra, fast hon dissar mig på msn, alla dissar mig. känns ju bra. alltså jag orkar inte bry mig, there still a little bit of your taste in my mouth liksom. nej fan, jag är rik. jag måste shoppa. och ag vet inte vad. jag har dessutom duschat idag, så nu är jag krulli-krulli. jag HATAR att göra folk BESVIKNA. Och jag gör det hela tiden. men mest av allt hatar jag att göra mig själv besviken, och det gör jag varje jävla minut, med varje andetag jag tar. så därför håller jag huvudet högt och kommer förbi den här skiten. fan jag önskar att jag inte hade en näsa med luktsinne, för du är för bra. sccchhhemk kamelis lugnt, nu ska jag sova och tänka på tendré, tendrás, tendrá, tendremos, trendréis, tendrán. a ni get the picture. idag sa moa att hon var stolt över mig, vad finns det att vara stolt över?

puss,
kanske livet kan gå vidare?
kanske det inte är så hemskt?
kanske är jag inte som jag tror?

(osminkad and ugggly)

Kommentarer
Postat av: Carro

sötunge!

2008-11-25 @ 08:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0