nobody puts baby in the corner

i like the school and i have a big pms-problem och jag dödade nog alla på lunchen. AH SHIT, våran pakt?! var ni seriösa? för isf kommer jag dö, ungefär lika bra som gardacil =( och sånt gillar vi ju inte.

btw, så får du inte läsa min blogg, den är privat, typ, med heta pics ;)
nu har jag varit ute med min feta vovven, jag dog typ för jag trodde vi skulle bli överkörda av tåget =(
egentligen har jag inget att säga, vill bara writeaa ;D
KUL ATT FALL OUT BOY ÄR MIN DROG IGEN!!!!!
jag kan inte hjälpa att jag älskar dom
jag blir helt syyk när jag lyssnar på dom, åh, mina bäbisar
nån dag ska jag och pete wentz gifta oss höhö.
vi ska bara träffas först
han är inte min typ? :O



Nothing comes as easy as you.
Can I lay in your bed all day?
I'll be your best kept secret
And your biggest mistake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0