you can't come back

idag blir det seriös slappning, hela dagen! jag ska gå omkring i min stora t-shirt och mjukisar och bara vara allmänt ful =D jag tänker inte sminka mig, jag tänker inte platta håret och jag tänker inte tänka på vad jag äter. idag, i am allowed to eat fat! åh, det känns bra. och sen imorrn får jag väl dra ut och springa några mil, men vafan! that's life. fast fuck, jag måste plugga. orka! jag tror jag hoppar av skolan eller nått, hoppar av mitt liv lite. nej det ska jag inte, men ändå. jag gick upp för typ en halvtimma sen, så nu ska jag gå och borsta tänderna! det där skulle iza säkert misstolka haha.


carro, jag finns för dig, alltid<3


måste bara få ladda upp fin bild på cecilia!
- men, jag ser ju full ut!!


You're gonna see me, in your dreams tonight, my face is gonna haunt you all the time, I promise that you gonna want me back

Kommentarer
Postat av: izagris

snopp snopp snopp, gief !

2008-11-29 @ 21:37:25
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: Ceciliagris

det är ju så fin! asså vafan emma ?

2008-11-30 @ 11:04:16
Postat av: Carro

<333

2008-12-01 @ 08:48:03
URL: http://carolinelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0