and you look so beautiful tonight!

hallojshoppsan! alltså först vill jag bara säga att jag ångrar mig, jag hatar att sova länge. visst, det är skönt när man ligger i sängen o myser, men sen? hela jäkla dagen blir ju förstörd, man kommer inte igång och sen ba swoop så är det kväll. nej inte kul. ist är det skönt att gå upp nio och sen ha dagen framför sig. men jag fattar inte vad det är för fel på mig? jag är världens mest trötta människa, jag är död före elva och vaknar ALDRIG före det, det är högst omöjligt, men nu under lovet, då vaknar jag halv nio - nio och bara är övervaken och känner att jag måste upp. fast sure, jag kan somna igen, men alltså, hello! jag vill inte vakna så tidigt, men ändå är det skönt. och jag går ju inte precis o lägger mig tidigt, så jag borde inte vara pigg? jaja, what ever. lovet är inte så ansträngande, kanske därför jag är så otrött. har totalt verkligen gjort nada, kollat film, umgåts med sis hela tin, tagit disken o gått ut med izor. kul. men imorrn blire stan o sen på kvällen, träffa moa. hoppas verkligen det blir så, saknar den människan.

nej, idag har jag varit nyttig och städat mitt rum (!) och det är faktiskt så att man kan gå på golvet nu. FOLK kom och kolla NU, för det är stökigt igen om tre dagar, jag slår vad. eller nej, på söndag så kommer det vara lika stökigt igen, det är ett löfte. saken var iaf att jag måste dra nu, för jag ska bädda rent min säng, mm-mm! så jag kan ligga där under kvällen och underhålla mig med mina favortifilmer, antingen green street hooligans, eller step up o tvåan som också är grymt bra!
pussi alla,
jag saknar er.


and this is how you left me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0