got a problem with that, got a problem with you

så, kvällen har varit enormt seg men också så skön och välbehövd. börjades med lite one tree hill. och jag bara förloraddes in i drömmarna av ett liv i high school i usa, som verkar så himal nice! skulle verkligen vilja vara typ 17 i usa och gå på high school, vara skitsnygg, vara cheerleader och helt ytlig och ha inget annat att bry sig om. åh, att bara få vara blåst. det vore så himla skönt ju! att slippa alla problem, för man vet inget bättre? påminner mig om mensaklubben på pj, haha. ett gäng killar i typ 20-årsåldern som kom o beställde pizza, och sen inte ens själva veta vad man beställer? är inte livet bra härligt då? att få vara så blåst? äh kanske inte, man har väl andra problem, ah shit mitt hår! eh, orka? men antar väl att det inte finns något liv som är problemfritt? alla har väl problem på sina egna nivåer och av olika grader. jag menar, att man inte har ätit mat på två dagar, sitter fastspänd vid en matta som barnarbetar, jobbar flera timmar om dagen, inget betalt, är nio år, mamma är tvångsprostituerad och pappa är dödad, det är väl samma sak som att "ah nej jag har så inga kläder att ta på mig och mitt hår är totalt lockigt!!"? jo verkligen (se ironin)

sak samma, man kan klaga bäst man vill, vad hjälper det?
så kvällen fortsatta iaf, med mat och idol. och samtal från en viss murtomäki, så nu är allt som vanligt igen och det står typ 1-1 eller nått. hahaha, nu vet jag vad du tycker om alla, höhö. så skönt, sån makt jag har över dig nu, lilla barn! och sen tog idol slut iaf, och då blev det mera oth EHE och nu har jag varit nörd för långe, ätit massa glass och nu är jag så trött att jag knappt ser vad jag skriver så jag bara måste få gå och sova!

natti alla, take care!
 
Sahara Hotnights - On Top of Your World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0