little baby, dont cry

mycket bra dag igår, stan med little sis, köpte lite strumbyxor och skit. och mat. och fika. och massa fett som satte sig på mitt fett. äh sak samma. på kvällen blev det tuna park med mor och sara, kupongköpande fram till tjugotvånollnoll. M TACK MAMMA FÖR KENT-BOXEN!!!! <3<3<3 den är massa bra och jag lyssnar på den 24/7 nu haha. jag inhandlande också ett ts2 spel, vilket leder till nördande, hii. och snart ska thilda ringa mig för att säga att hon ska komma med sin far o hämta mig, för att åka till alex för att ha tjejmys, vi tre och eve. grr, jag hoppas på en bra kväll liksom!
nu måste jag gå o akutsminka mig lite sådär, puss yao.

bästa tjejer<3

Kommentarer
Postat av: Din Lesbianlover

Vi tre borde ha en tjejkväll <3

2008-11-02 @ 21:05:12
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0