and sometimes it's all that we need

Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for? Not the expression, no, literally give an arm for?
When they know they're your heart. And you know you were their armour. And you will destroy anyone who would try to harm 'em. But what happens when karma, turns right around and bites you? And everything you stand for, turns on you, despite you? What happens when you become the main source of a pain?

För att jag tror att den starkaste kraften som finns här ute i världen är kärlek. Kärlek. Det som får oss att gå runt, att leva, att vilja leva. Och då pratar jag inte bara om kärlek till en partner, vilket också såklart är stark kärlek. men kärlek till vänner, till familj, till alla runt omkring en. och jag tror att folk måste uppskatta det mera, uppskatta sina vänner. se dom, se kärleken. jag tänker på alla som är så deprimerade att det skulle kunna ta sina liv. för att man inte ser all kärlek. ALLA är älskade, alla har kärlek runt omkring sig. Så alla, försök att hitta ett ljus, för nånstans finns det kärlek. Jag lovar, du är inte oälskade. Dina föräldrar är programerade att älska dig, även om det inte alltid syns, även om dom är hur hemska som helst, jag lovar. dom kommer sakna dig när du är bort, för det är var kärlek leder till, saknad. vilket är en nästan större makt än kärlek. Snälla folk, ta hand om varandra, visa kärleken. Det är sorgligt att folk tar sina liv.

How I feel ,Those three words, I said too much, They're not enough


och nu ska jag sova. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0