everything's gonna be alright

sitter här och ska faktiskt gå och lägga mig. om typ tio minuter. jag bara fryser och är hur trött som helst. vet inte om jag håller på att bli sjuk igen, inte mysigt. vi har svenskaläxa till imorrn, hah, orka, så den sket jag i. nej men kan lite men jobbigt! och så är det ju gambia imorrn, så slipper lite lessons, och det är ju alltid nice!

Som sagt, jag fryser. För att det är evighetskallt ute alltså. På morgonen när jag springer till bussen och står där och huttrar, alltså jag tror att jag ska dö! och nu är jag lite orolig att det är nått fel på mig för jag fryser ALDRIG, och då menar jag verkligen det. under mitt (snart 16-åriga!!!!) liv så har jag typ frusit tre gånger. menar det också. Så jag vet inte, har väl dragit på mig nån hemsk sjukdom, vilket aldrig heller händer då jag aldrig är sjuk, haha. så nått har hänt, nått dåligt. uuh, mina händer är så kalla, kan knappt skriva! men det var inte vad jag skulle få fram, utan jag ville få fram att jag måste köpa vinterjacka, för det är så kallt. som jag ska ha nu hela hösten, och sen den evntuella vintern. och då menar jag inte att jag ska eventuellt ha den på vintern, utan att jag ska ha den om under de tre vinter-månaderna, men det är kanske inte vinter. äh, skitsamma. har sagt till mamma att hon får hjälpa till att betala, hon gick med på det. bra, då tar jag helglönen nästa vecka. undrar om jag överlever tills dess?

har laddat hem första säsongen av gossip girl, glodde lite på första, ÅH, vilka minnen typ, haha, den säsongen är hur najs som helst. så anna, bara att komma nu, im ready för vårat maraton! :)

nu kallar sängen på mig, natti!
(ja, klockan är bara halv nio..)



(du ser ut som en trollunge, hm?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0